Mina ledord, i min vardag…

Jag fick för ett par dagar frågan: Beskriv dig med tre ord. Vad svårt det var och det kan jag komma in på en annan dag! Efter det pratade vi även om ledord. Vilka ord är viktiga for oss i vardagen och i livet.

 

Här kommer några av mina:

 

Tillsammans

Omtanke

Hemma

Familj

Tillit

Kunskap

Väninnor

Utveckling

Kärlek

 

Jag ser dessa ord varje dag, når jag öppnar min anteckningsbok och börjar jobba. Jag tycker om dom och dom beskriver nog ganska bra mina värderingar.

 

Vilka är dina? Vet du det?

Kommentera

