Lissabon… Nu kommer vi!

Idag på denna extremt stressade fredag, fick jag ett ovanligt mail… Jag ringde upp, som jag blivit ombett och fick veta att jag vunnit en resa med TripX till Lissabon!

Jag som aldrig upplevt Lissabon på riktigt! Jag som aldrig vinner något!

Nu vet jag, att det faktisk kommer sol efter regn!

Flera hundrade deltagare var tydligen med och sen valde dom mig?!??!

Vad roligt det kommer bli! Jag skall planera när vi skall åka och på denna resa är det den unga Mr Kämpe, Fredrik på 6 år och mamma Diana som skall åka! Vad kul med en Fredrik/mor resa. Och vad skönt det blir med avkoppling och miljöombyta! Det behöver jag nog även i höst!!

TACK till TripX. Kolla gärna på www.tripx.se

Kommentera

