Gamla kollegor…

En mycket gammal kollega ringde häromdagen. Han är inte gammal, utan det var mycket länga sen vi jobbade ihop.

Jag blev mycket glad för det helt oväntade stöd, som han gav mig.

Han är snäll, han känner mig väl. Han bryter på svenskan, på ett roligt och svårt sätt, men det skulle jag aldrig säga till honom! Vi har en speciell känsla för varandra, ingen flirt eller annat romantisk, absolut inte! Utan…. jag gillar honom, han gillar mig. Jag kommer alltid ställa upp, om han behöver min hjälp och jag är helt säker på att han alltid ställer upp för mig, om jag skulle behöva det. Han vet, jag vet. Fast vi aldrig har pratat om det. En fantastisk känsla.

I höst, når jag har lite mera tid, hoppas jag vi kan börja jobba lite tillsammans. Utveckla och driva! Driva och utveckla! Vi har ju arbetat ihop länga och vi det att det funkar oerhört bra. Det vore verkligen kul!

KRAM kompis! Du är en toppenkille och jag hoppas din familj uppskattar dig rikligt!

Kommentera

