Egentid!

Vad är det med mig? Sista veckorna har jag gått lite bredvid mig själv.

Jag är trott på eftermiddagarna, har inget ork, svårt att koncentrera mig. Jag får verkligen anstränga mig på dagarna! Jag är sååå trott!

Tur att jag har mitt glade väsen och min positiva inställning, som jag fått så mycket beröm för senaste veckorna.

Ikväll hade jag en middag, som ble inställt. Förlåt mig! Men ibland blir jag så lättat! En kväll ensam hemma i min trädgård och med massor arbeta innan semestern! För mig makalöst härligt! Egentid!

Kommentera

