Slutspurten har börjat…

Idag händer inte så mycket! Det är slutspurten innan semestern. Mycket att göra för oss alla, jag vet. MEN ändå går det så trögt! Varför kan alla offerter inte bara bli klara, varför kan alla inte återkoppla som jag bett om?

 

Jag fick kommentaren från en kollega i höstas. JAG VET… han vill väl! Så här lät den: ”Diana, du är så egoistisk når du jobbar! Du förväntar dig att alla svarar på dina mail, fort återkoppling och på det sätt du bett om och att alla vill sänka priserna för att möta dina krav”.

 

Sådär ja! Men hallååå… är det inte så det skall vara?!? Man svarar på sina mail inom rimlig tid, återkopplar når man vet någon annan är beroende av ditt svar samt arbeta och möter kunden på ett konkurens mässigt bra pris. Speciellt når aktören/kunden satsar stort!

 

Nuväl! Jag tycker i alla fall att ni skall återkoppla når mitt ego vill och inom rimlig tid. IDAG!

 

Önskar er alla en underbar tisdag, njut av solen! En god vän sa igår kväll… nu blir det mörkare! Javisst gör det, men det är mysigt och det är
mycket kvar av sommaren!

Kommentera

