Längtan och drömmar…

Nu räknar jag ner dagarna till vi packar Volvon och åker mot Göteborg för att ta’ den tråkigaste båt till Fredrikshamn… För därifrån köra de sista 4 mil till underbara Skagen.

 

I år blir det extra härligt och skönt, att träffa min fina familj, slappna av med mina två älsklingar, njuta av vackra Skagen och dricka svart gott kaffe på Bröndums Hotel.

 

I år skall jag börja på min bok, som jag numera har fått gott om idéer till handlingen i, löpa långa sträckor och gå tidiga morgon promenader i det vackra ljus, som enbart finns där.

 

Om någon missat det, så ÄLSKAR jag Skagen och längtar ständig dit. Längtar till jag får möjlighet att köpa mitt underbara gula hus där. Tålamod och lottokuponger är mitt hopp just nu!

 

Jag hoppas ni alla kommer hälsar på oss den dag drömmen blir till verklighet! Och det gör den, det kan ni vara säkra på!!

Kommentera

