Bokat och klart….

Nu är det bokat och klart! På tisdag!

Våra goda vänner Malin, John och Magdalena med sina tjejer kommer på tisdag.  Stephan kunna tyvärr inte komma och Malin och Johns barn är på sommar semester.

Det var för länga sedan vi hade en ”sitta på balkongen och ta ett glas vin, helt avslappat och bara prata” kväll. Om vi någon gång har haft det?!?

John får vara ensam kille denna gång, ok med sällskap av den yngre Mr Kämpe. Men jag tror nog han kommer ha trevligt i alla fall.

Det är så underbart med goda vänner. Finns det något bättre!?! Jag tycker mycket om dessa människor och är glad att de finns i våra liv! TACK för all hjälp jag fått under åren, alla gångar ni tagit hem eller lämnat min Fredrik från/till dagis.

Jag är evigt tacksam!! Och det vet ni!

Kommentera

