Går hem med ett cert i väskan…

Ännu en gång känner jag hur skönt det är att vara på väg hem! Jag åkte tidig hem, fast nästan alla stannade kvar.Det känns bra! Vara på väg hem till mitt underbara hus i skogen. Idag med ett IHM certifikat i väskan. Tom med amerikanske universitets poäng! Det hade ni inte trott, inte trott om mig! Eller hur?

Jag är glad, lättat att det är klart nu. Glad för alla nya vänner jag fått och glad för allt jag lärt mig, för alla jag lärt känna och uppskattar! Alla på kursen varit otrolig drivna, duktiga och många har verkligen berört mitt hjärta.

 

-Stellan på 46, som bjudit Fredrik och jag på fotboll. Stellan, det är något speciellt med dig!

-Sandra som lik undertecknade, har en släng av ADHD! Du är underbar! Tack för allt stöd du gett mig!

-Patrick som alltid pratar så fint om sin fru. Som jag hade tur jag fick träffa idag. Patrick, tack för att du fått mig att inse, att det finns fina killar ibland alla idioter.

-Christina, du är en källa till inspiration!

-Gunilla! Vad skall jag säga? En sådan kvinna har jag aldrig träffat. Du är makalös!

-Kalle, du gav mig gantt i min dator. Tack för ditt tålamod.

-Parhram, lycka till med alla WBS’ar och ditt bröllop! Du är värd det bästa.

-Kristin, de ler så fint på alla kort och når jag tittar på dig. Du kommer nå långt i livet!

-Jannica, skall jag någonsin lära mig säga/stava ditt namn? Vi är otrolig lika. Jag ser en yngre model Diana i dig! Jag hoppas du blir lycklig.

-Bosse! Lik din syster, fast inte lika nuvarande. We like you!

-Bella. Så ung, så härlig. Du är så fin och har god väsk-smak. Jag hoppas du söker arbeta på EM en dag.

-Elena, en sådan fin, mjuk o trevlig tjej har jag aldrig träffat. Tack för allt du bidraget med i vår grupp! Det kommer gå jättebra framöver med presentationer!

-Mathias, vi hann aldrig att prata… Och vart tog du vägen ikväll? Något som skulle kaklas?

-Therese! Du gav mig bästa feed backen jag någon gång fått. Tack! Jag tar med mig den lång tid framöver.

-Daniel, vi pratade först riktig på väg hem. Jag gillar ditt lugn. Du är en trygg kille. En ovärderlig egenskap!! Jag vet du kommer lyckas.

-Malin, så driven o påläst önskade jag, jag kunna vara. Hur gör du?

-Janette. Du överraskade verkligen. Du är fantastisk!

-Veronica, jag beundrar dina vackra klänningar. Vad modig du är!

-Maria, lycka till. Du har allt som behövs för att komma dit du vill.

-Suzanne, du gör mig varm om hjärtat! Jag hoppas vi snart ses igen! Jag hittar något i dina ögon som jag tycker om!

OCH Till slut Eva! Du går inte beskriva, du måste upplevas! Djupt tack för allt!

 

Bästa vänner! Jag kan inte vänta till vi ses igen!

Kommentera

