Snart klar och ute på andra sidan!

Nu är kursen på IHM snart slut. Känns skönt att det är klart! Tentan är skrivit och jag Vet att det gick vägen för mig.

Vi har lämnat in vår uppgift och idag skall vi försvara vårt arbeta, då är det klart!

Jag fixade första terminen på IHM, tiden som jag satt av för studier, blev allt annat än harmonisk, då jag plötsligt hamnade i ett oväntat kaos. Nu är kaoset i princip över, jag kom ut på andra sidan med nya erfarenheter! Inga bra erfarenheter, men helt säkert som en starkare kvinna. Och allt som händer i livet händer ju av en anledning… Det är jag i alla fall säker på.

Jag har fått många nya vänner på IHM, många som jag beundrar och har lärt mig mycket av. Jag är helt säker på att jag kommer försätta träffa flera av de i framtiden. Kul med nya vänner, kul med nytt input och härligt att det är sommar och jag strax är certifierad projektledare.

Jag tackar min chef och EM, som ville jag skulle gå kursen och investerade i mig!

Kommentera

