Bit ihop och fixa det!

Denna vecka har det händ ovanligt mycket i mitt liv. Jag har kommit igenom en stor sak, som båda är en lättnad och en sorg. Jag är glad att det är övre nu! Besviken över en person och hans stöd, som var närmest intill obefintligt! Omogent och egoistisk. Men vad, det gick ju bra ändå och jag visste ju att det skulle bli så!

Jag minns pappa och min coach Carlsens ord, om hur man ibland får bita ihop och bara fixa situationen. Oavsett om det rör sig om jobb, renovering av mitt paradis, barnen, privatlivet eller vad det nu kan vara.

Denna vecka var en sådan… En bit ihop och fixa det vecka! Nu är jag ute på andra sidan och snart tänker jag inte på det mera. Skönt och härligt! Härligt att titta framåt! Framåt på allt det häliga som väntar i sommar.

Det hoppas jag också du är bra på att göra!

Kommentera

