Tillit…

Idag känner jag att min energi och kreativitet börjar komma tillbaka! Det är en härlig och underbar känsla, som jag saknat oerhört de senast månader.

Senaste halvåret har varit präglat av oro, ont i magen och massor av konstigheter. Det tär på krafterna, all tid går med diskussion, samtal och det suger verkligen all energi. Sakta, men säkert får jag min energi och min glada personlighet tillbaka. Det glädjer mig! Det glädjer mina barn! Det glädjer de omkring mig!

En ting är säkert här i livet, man måste kunna lita på varandra! Sina vänner, sin familj och inte minst sin partner! Allt annat är oacceptabelt!

Jag hoppas du liter du dina närmaste och jag hoppas de kan lite på dig!

Kommentera

