Nu skall vi fira!

Idag skall jag fira! Arbetat på IHM har Sandra och jag lämnat in. 15.45, 15 minuter innan utsatt tid!

Underbart…. 3-4 månaders hårt slit, hur många timmer som helst är nu avklarat. På måndag 8.30 skall vi försvara det för examinatorn på IHM och Jacob, som agera beställare för vårt projekt.

På eftermiddagen blir det en drink i solen och sedan middag med alla goda vänner från IHM. Jag ser mycket fram emot det! På måndag är en ganska så jobbig period i mitt liv över. Jag har fått nya, riktig härliga vänner, vänner för livet hoppas jag! Och två har lämnat mitt liv. Vilket jag är tacksam för! Vad fel det kan bli emellanåt… Tur att jag hann och rätta till det, innan det var för sent.

En ny period, en positiv och glädjande sådan börjar strax!

2 thoughts on “Nu skall vi fira!

  1. Jag är så stolt över dig. För ditt skolarbete.
    Men jag är också lite ledsen. För de två du lämnat kommer alltid lämna avtryck. Vare sig du vill eller inte.
    Största kramen Erica

Kommentera

