Så underbar en bok!

Denna underbara bok köpte jag i en av mina favorit butiker i NY. Jag såg en annan i höstas når jag var där, köpte den tyvärr inte och nu var den slutsåld. Ännu en gång fick jag lära mig, att köpa det jag faller för och det som fångar mitt intresse. Nuväl!

Istället köpte jag denna underbara bok, skrivit av en amerikansk man. Den liknar min egen historia litegrann och jag gillar Dictionary formen.

Underbar! Snygg på mitt nattduksbord (rätt vita färg)! Inspirerande och enkel att fälla en lite tåra till.

Värst vad glad man kan bli av att spendera 19 dollar!

Kommentera

