Mitt mysiga växthus…

Jag har fått helt ny inspiration och en fantastisk idé!

Mitt växthus står idag och har stått de två år vi bott i vårt hus, tomt. Fylld av ved, utemöbler o leksaker. Från denna vår, skall jag inreda det. Skapa en liten oas där vi kan slappna av, läsa, skriva… Ja kanske tom jobba där lite.

Jag har köpt lite saker i Monaco, har nog en del hemma, som ändå ligger o tar plats och inta används och utemöbler finns det gott om.

Det skall vara mysigt, hellt i naturmaterial och vitt. Nu längtar jag hem, hem till paradiset, där jag känner mig hemma! Addera nog lite gurka och tomatplantor samt vindruvor såklart, från Mormors kolonistuga. Detta var inte min idé, men det låter mysigt och så kommer det bli.

Jag hoppas snön snart är borta, solen snart kommer och sommarn börjar!

Kommentera

