Människor i flock…

Idag gick jag på centralen ner i blåa linjen. Som de flesta vet, lägger den väl två nivåer under jorden.

Gången ner var full av rök, jag kände av det i näsen och ögonen… Ändå försätter jag, som alla övriga som skulle ner. Var det endast jag som kände av röken?Gör alla människor, som alla andra når vi umgås i flock? Även om det finns risk för fara?

Oavsett, så var det ju så klart ingen fara och det fanns igen rök, når jag väl kom ner.

Men jag kan ändå inte sluta förundras!

Kommentera

