Gott och för mycket…

Nu är jag hemma från den första av mina tre avstickare, som jag skall iväg på i vår. Det var fantastiskt! Och helt säkert är det, att jag behövde det på flera sätt.

Jag åt gott, väldig gott, maten var underbar på de restauranter vi besökte. Och sedan åt jag nog också lite för mycket.

Men det som är helt fantastisk var, att jag faktisk har saknat mina kyckling biter på 150 gram, de kokte äggen, den dagliga avokadon och min gröt på morgonarna.

Vad fort man kan ändrar sina vanor det märkte jag denna vinter. Det är fantastiskt och jag är mycket nöjd med mina nya matvanor!

Kommentera

