En rask promenad, för ett tag sen!

Skrivit för några veckor sedan….

Nu har jag på mig kläderna och mina sko står vid dörren! Så spännande det skall bli att ta veckans promenader runt i Monaco!

Sitter och tittar ut över vattnet och dricker min kaffe! Instant coffee, det var länga sen jag drack det. Jag minns inte att det var så gott!

Jag skickar ett sms till underbara och roliga Gitte! Tack för en fantastisk dag igår! God mat och dryck, massor skratt och updates från de senaste 15 år och i bästa sällskapet!!

Nu ger mig iväg, borde hinna med 60 min, innan jag skall göra mig i ordning för lunchen i Cannes.

Hoppas bara jag hittar tillbaka till lägenheten… Undrar om min gps funkar här!?!

Kommentera

