Tack Christer!

Nu har jag läst mig igenom nästan hela Christer Olssons härliga bok ”vart är du på väg -och vill du dit?”. Vissa kapitel har jag läst två eller tre gångar, kan väl säga att jag läst boken två gånger nu.

Jag har fått massor att reflektera över, det kommer ta mig lång tid att smälta allt. Jag behöver gå tillbaka och läsa vissa kapitel igen, för att förstå, för att kunna anamma det han skriver, det som jag inte redan visste och levt efter länga.

Underbart och inspirerande. Så intressant och entusiastisk skrivit. Ödmjukt och enkelt att ta till sig.

Nu har jag mailat Christer, han vet redan att han påverkat mig mycket och jag vet att vi ses igen i juli. Det ser jag mycket fram emot!

För någon vecka sedan, köpta jag boken och slog in den riktigt fint, till en person som betöd oerhört mycket för mig då och som jag då inte hoppades var på väg ur vårt liv. Jag trode att jag som vanligt hade ställt till det, men så var det inte alls!!! Jag hoppadas då, att Christers bok kunne hjälpa mig litegrann till försoning.

Nu vet jag att det var analunda och vet inte alls hur det blir framöver! Huvudsaken är, att jag har gjort mitt bästa och vet att jag gjort rätt!

Kommentera

