På väg hem…

Att vara på väg hem, känns alltid lika skönt!

För mig spelar det i stort set ingen roll om det är på väg hem från jobbet, från släkt besök i Danmark eller på väg hem från en underbar vecka i New York! (Vilket också inkluderade besök hos min fantastiske bror). Eller som nu senast, på väg hem från en vår-avstickare till Monaco!

Når jag kommer hem är barnen hemma och väntar på mig, de har varit lite extra med pappa, jag vet det gått bra!

Det känns härligt att vara på väg hem! Ni är säkert många, som känner som jag och jag hoppas ni uppskattar era hem och familj like mycket som jag? För familjen och kärleken, om du har en sådan, är den viktigaste del av livet! I alla fall om du frågar mig.

Trevlig resa hem, oavsett vart du varit!

Kommentera

