Lämna ngt gammalt och börja något nytt… Sån ser min dag ut!

Idag är det dags att lämna ett projekt och igår började jag på ett nytt!

Så himla roligt… 14 gubbar och jag, i ett sunkigt personalrum på Carlsberg i Bromma. Många nya meningar för mig, men jag är ändå mycket glad över att jag förstod en del mera än Lars gjorde och jag kunna svara på en del flera frågor. Sånt gör mig glad!  Inte för att jag vill vara bäst, eller för att vara bättre än någon annan! Men för att kvinnor får en all för liten del succén på arbetsmarknaden och bevisat nu, även på de olika byggen! Inte så konstigt i och för sig!

Jag gillar livet som det är, på det viset. Nya utmaningar med jämna mellanrum! Nya människor omkring sig och nya möten! Utvecklande och roligt!

Jag hoppas ni alla får en fantastisk onsdag, regn eller inte!

Kommentera

