Good old memory…

Nu är det klart! Och han har börjat, sen ett tag tillbaka. Vår nya butikchef i Barkarby. Jag är jätte glad! Nu kan jag börja jobba fokuserad på mitt riktiga jobb, som jag gillar mycket!

Jag är oerhört glad, då han är en gammal kollega till mig, vårt samarbeta fungerade riktig bra då och det kommer det göra nu också, det är jag helt säker på. Jag vet att han är dyktig, jag vet att han kommer prestera och försäljningen kommer lägga på topp i Barkarby framöver.

Jag fick honom att söka tjänsten och fick Lars att anställa honom. Det känns som ett lyckat projekt!

Denna gång blir det jag som introducera honom, för 1½ år sedan var han som introducerade mig. Han var min mentor, nu blir jag hans mentor.

Fast vi hoppas båda att första dagen på jobbet denna gång inte blir som förra gången. Då började jag första intro dagen med att kräkas och Mike var så snäll att han skjutsade hem mig.

Good old memory…

Kommentera

