Exotisk mat och elefanter…

Nu är dom äntligen hemma från Thailand igen. Mina älsklingar. De har haft det bra därborta, de är bruna, glada för sina nya upptäckter, glada för sin tid med pappa!

Det kanske inte var så farligt att slippa iväg dom. Fast det var lång tid och långt bort. Långt bort till minnen av tsunami, saknade vänner och kollegor och rädslan för att något liknande skall drabba de jag har kära.

Jag har lärt mig mycket, av alla mina resor… och det gör de också når de får uppleva världen, rida på elefanter, bada med pappa i poolen, smaka exotisk mat och se andra människor, som inte har det like lätt som vi här i trygga Sverige.

Kommentera

