Vilka problem man ställs inför i Sverige…

Fick igår ett mail, att jag behöver en galla klänning nästa vecka!?!

Jag som endast haft hellång klänning på mitt bröllop. Visst var det jättefint, men också lite obekvämt… speciellt med tanke på, att jag gillar knälånga klänningar och jeans.

Hade jag bara haft lite smakråd!

Har varit ute på stan och tittat och jag hittar inga som inte kostar flera tusen, en hittade jag som jag gillade och skall nog köpa den. Eller… hade jag bara haft lite smakråd.

Till helgen har jag konsulterad min mycket goda väninna, som råkar vara stylist. Jag skall se vad hon har hemma. Hon kanske kan hjälpa en vän i nöden!

Herregud, vilka problem man ställs inför i Sverige!

Kommentera

