En helt ny tanke, på denna vackra morgon!

Fick min en helt ny tanke och vinkel på en sak, som är oerhört viktig för mig, denna vackra och härliga morgon!

Vad om jag inte alls vill det jag tror jag vill, vad om jag inte alls känner det jag tror jag känner och vad om jag ganska enkelt är på väg och allt skall vara under avveckling??

Det kan faktisk vara så, att det är så livet skall vara, att det är perfekt, därför att det är just så det är. Precis som Yvonne brukar säga!

Värd att reflektera över!

One thought on “En helt ny tanke, på denna vackra morgon!

Kommentera

