Godnatt, jeg älskar dig!

Eftersom mormor och morfar är här, sover jag i Sofias rum. Så gör vi alltid, når de är på besök.

Ikväll kom jag sent hem och barnen hade redan somnat, når jag skulle gå och lägga mig hittar jag en lapp under täcket, på kudden. På lappen står det: Här är ledigansökan → god natt → jeg älskar dig →

En härlig blandig mellan danska och svenska på 3-klassas nivå. Hon vet hur man gör de omkring sig glada. Hon vet vad en liten lapp betyder och hur mycket det värmer, med lite extra omtanke!

Det är min tjej det! Och snart blir hon 10 år, svårt att förstå!

Kommentera

