Här kommer lite reflektioner av min första vecka på EM!

Fick precis ett mail, från en ny medarbetare som jag rektyterad och som började i veckan.

Vad glad jag blev! Det finns ändå lite solskin i mitt liv just nu, når mycket annat känns så oerhört tungt!

Såhär skrev han i slutet av mailet:

”Summa summarum: Diana, du har gett mig glädjen tillbaks. Du är en oerhörd källa till inspiration och din vilja, din glädje, ditt driv och ”nu kör vi” attityd har påmint mig om hur kul det kan vara på en arbetsplats. Lasse: Vi kommer tillsammans med Diana, Mike och tjejerna att få vår lilla butik att generera mer dollar per kvadratmeter än någon annan möbelbutik i landet. Nu jävlar kör vi!!!!

Tack snälla och dyktiga du!

Kommentera

