Det är livet det! Och snart är vi där igen!

Nu skinnar solen nästan varje dag. Det känns som det är lika många dagar med plus grader, som med minus grader. Det känns som våren är runt hörnet.

Jag har redan börjat fundera på vad som jag vill göra och förbättra på tomten och i trädgården denna sommar. Två år har vi bott här nu och det mesta av min energi, kraft och pengar har jag lagt ner på interiören och denna sommar, tänker jag satsa på trädgården och uteplatserna.

Så underbart, når snön är borta. Man kan börja kratta och fixa till alla träden och buskar. Ta’ fram utemöblerna, njuta av vårlökarna, som tittar upp från marken. Dricka sitt goda kaffe i ett soligt hörn på terrassen.

Det är livet det! Och snart är vi där igen…

Kommentera

