En söndag i solen….

Klockan är mycket tidig denna söndag morgon. Jag har redan varit uppe ett tag, det verkar helt tyst på vår gata… Vart får jag energin från?? En fråga jag får ganska ofta och som jag inte hittar något svar på. Vad är det som driver? Hur kan jag vara pigg 23.50 på kvällen och sedan igen 06.35? Är det kanske alla goda espresso shots under dagen?

Nu skall jag iväg, på dagens powerwalk i morgonsolen. En timme, solen, mina nya skor och jag! Det är kvalitétstid det!

Sedan tänkte jag åka in till stan och styla min underbara väns lägenhet. Jag får inte nämna eller skriva om honom här, så det låter jag väl bli att göra då! Jag hoppas han blir glad över att jag fixat klart lägenheten, så den tar sig ut, så bra som möjligt till fotograferingen i början av veckan. Jag tycker det är fint når man hjälps åt, når man ställer upp och når man allt finns där för varandra.

Jag önskar er alla en underbar söndag i vintersolen!

2 thoughts on “En söndag i solen….

  1. Vilken härlig söndag! Jag sov lite längre än dig, det är lätt att göra det när man har någon att krypa nära :-)Kram!

  2. Hej Diana!

    nu har jag läst en stund och det är kul att läsa, du skriver så bra och entuiasmerande (stavas det så…?) Hoppas vi kan ses snart, vi väntar ju på Eine =)

    kram Elisabeth Simons

Kommentera

