Monaco vs Köpenhamn???

En liten avstickare till Monaco i vår… eller kanske till Köpenhamn! Det vore inte fel, det!

Jag har en stående invitation från en ”gammal”, mycket god och helt fantastisk väninna. Jag har inte sett henne på långt över 10 år och har senaste året haft en motiverande och glädjande mail kommunikation med henne. Hon är idag konstnär, bor växelvis i Monaco och Köpenhamn.

Jag har inte svårt, att förstå att jag var så förtjust i henne i min ungdom, hur mycket hon betydde för mig och vilket förebild hon var och givetvis fortfarande är!

Det finns ingen kvinna, som är så glad, positiv, motiverande, snygg –både på insidan och utsidan, ambitiös, duktig, driven och succésrik, som hon är! Nu bestämde jag mig… Monaco blir det i vår och tyvärr Carlsen! Köpenhamn får vänta lite till!

3 thoughts on “Monaco vs Köpenhamn???

Kommentera

