Ebony & Peach…

Att köpa luxuösa doftljus är ljuvligt! Jag gör det ofta, eftersom känslan är så underbar.

Sedan så hamnar de i skåpet… som vin, lite skall de mogna, innan jag plockar fram dom igen. Mitt senaste köp var i New York! Tina och jag bara hamnade på anthropologie, numera en av mina favoritbutiker, som jag varje dag längtar tillbaka till!

Nu når jag inte kan shoppa där, njuter jag av ett svart ljus med doft av ebony & peach.

Makalöst, unikt och snart slut… vilket innebär att det är dags att boka nästa resa till NY!

Kommentera

