Ett slag över handen…

Jag fick i onsdags ett väldig tråkig slag över mina fingra… Tråkigt, därför att jag var så otrolig glad och tråkigt för att det betydde otrolig mycket för mig.

Allt löste sig givetvis och jag är inte längre ledsen. Dock hittar jag ingen inspiration, varken till att skriva, pyssla eller fixa hemma!

Hur gör man, når inspirationen och drivet sviktar. Både i privatlivet och på jobbet… Hur gör man, når det inte känns roligt, att gå till jobbet. Jag är ju så bortskämt, att jag i nästan hela mitt liv, har älskat varje dag på jobbet! Oavsett om jag trader och räknar pengar, om jag producera resor, ledar ett säljteam, eller bygger butiker.

Antar, att detta är livets ”ups and downs”.

2 thoughts on “Ett slag över handen…

  1. Ups and downs drabbar oss alla i olika faser. Och det är med en god självkänsla som vi klarar av att gå vidare. Eller också är det då vi lär oss att skaffa oss en självkänsla – I did. kram vännen!

  2. Nu vet vi ju att sanningen var en annan och att jag var ihop med en psykopat. Slaget över mina fingrar… Jag skulle redan då ha’ slägt ut honom! Lita på magkänslan och sätt gränser! Det var min lärdom, av en sådan egoistisk idiot!

Kommentera

