En konstig känsla

Nu är han äntligen här, min älskling!

Jag har de senaste år, inte alls kunna sett mig själv i ett samboförhållande. Men når det väl hände, att jag träffade denna fina och underbara kille, känns det plötsligt riktigt bra och på alla sätt helt naturligt.

Ok, det gick lite fort… men det är ju bara här i vår, till han får sin lägenhet i april! Och jag njuter varje minut med honom och det tänker jag försätta med!!

Tack för att du finns, för att du är du och för att du har förändrat min vardag och mitt liv totalt! Jag gillar den nya vardag, vi har tillsammans! Du och Jag.

Och mycket viktigt! Barnen älskar dig!

Kommentera

