Bra motion för en latmask!

Att skotta snö, verkar ha’ blivit vår nya motion, här hemma hos oss! En gren, som tydligen dyrkas från december till mars varje vinter numera…

Jag är så tacksam för, att jag har möjlighet att bo i min underbara villa, här mitt i skogen. Att jag inte alls tycker, i motsättning till de flesta jag känner, att det är något problem att skotta alla 82 trappsteg.

Bra motion, frisk luft och en naturlig prat med grannarna! Kan det vara bättre?

One thought on “Bra motion för en latmask!

  1. På sätt och vis ”saknar” jag våra trappor till Borgen – vilken vardagsmotion det var 🙂 Men snöskottningen saknar jag inte. Det finns en rätt stor uppfart i Grillan som behöver skottas iallafall. Kram!

Kommentera

