Transparency…

För någon månad sen hälsade jag på en mycket god väninna, under ett besök i Kolding. Hon är en mycket dyktig och kreativ AD’er och jag beundrar hennes idéer, nytänk och alla möjligheterna hon ser, når vi andra endast ser vitt och svart!

Idag läste jag i ett magasin om en godsfru. En helt outstanding kvinna, som verkar ha’ massor positiv energi, flera yrkesroller och en fantastisk familj.

Tina som jag hälsade på för den där månad sedan, tycker jag är riktig dyktig till at marknadsföra mig själv och ”varumärket” DK… Jag är inte helt säker på vad hon menar. Men såklart tycker jag hon har rätt, hon jobbar ju med PR! 

En annan god vän, sa i höstas att hon tycker om, att jag är jag. Oavsett om jag jobbar, tar hand om barnen eller är med mina vänner, så är jag alltid samma JAG. Vilket för mig är självklart. Jag har också lärt mig, att inte alla är så personliga och obesvärade som jag. Vilket man absolut skall acceptera, vi gör ju alla det som känns rätt för oss!

Tillbaka till godsfrun, hon avsluter intervjun med ”What you see is what you get”. Och visst är det underbart! Det är precis det jag vill utstråla! What you see is what you get! Eller som vi sa på Natuzzi… Transparency.

Kommentera

