Vänner och en efterlängtad midsommar i grillan!

Finaste Erica!Igår kväll hamnade jag i soffan och surfade in på fina och underbara Ericas blogg.

Jag har haft alldelens för lite tid senaste tiden, till att höra av mig till mina goda vänner, till att uppdatera mig på deras bloggar och besöka deras hemsidor. Till att skicka värmande sms och ringa upp och kolla läget.

Jag vet det, men blev påmind om det ännu en gång, nu når jag läste alla Ericas härliga inlägg. Flera av dom om mig och våra möten. Givetvis värmer det, att läsa och givetvis drar det till lite i magen, ett stick av dåligt samvete.

Jag måste bli bättre! Sorry, kära Englung!! Jag vill bli bättre! Som tur är, vet jag att ni alla vet, att jag tänker på er! Och jag lovar mig själv att uppmärksamma, de som betyder mycket för mig, mycket oftare i framtiden!

Lägger till en bild av min fina vän! Från förra midsommar… Jag ser fram emot midsommar i år, med Er, i underbara Grillan!

3 thoughts on “Vänner och en efterlängtad midsommar i grillan!

  1. Härligt att se sig själv i etern…. not 🙂 ha ha.
    Finaste du, Diana Kämpe ska aldrig ha dåligt samvete för någonting. Du, Daniel och Attling-glasen är varmt välkomna till Grillan i juni. Men gärna tidigare, fast då kan ni lämna glasen hemma… kram!

    1. Jag, 2 x mini kämpor, Attling glasen kommer med säkerhet… Hoppas, att även den fjerde personen finns med oss i bilen, når vi svänger ut på E18, midsommmar afton vid 11-tiden.
      Men du och jag, vi ses på tisdag morgon. Det ser jag fram emot!

Kommentera

