5. butiken i Stockholm!

Så öppnade EM sin 5 butik i Stockholm… Nu finns den där, i Barkarby. Barkarby, stället där solen alltid skinnar! Visst är det så! I alla fall, är det underbart att köra av E18, ta högra till rundelen och sedan vänster. Då ser ni det… Den blå/vita skylten!

Etableringen var mycket lärorik för mig! Och för många andra med. Öppningen gick över all förväntan och försäljningen var all time high! Vilket känns ljuvligt och mycket bra! Alla verkar nöjda med min arbetsinsats och det är ju roligt!

Nu är jag trött, riktig trött! Ett par nätter med 12 timmes sömn verkar inte göra tröttheten mindra. Men det ger sig nog! Nu har jag i alla fall, 60 timmer ledigt!

Och sorry vänner, men jag svarar inte på telefonen och mail under dessa 60 timmer! Jag har fullbokat schema, med alla saker som skall ordnas hemma!

Kommentera

