Lotta potta!

Jag har en kollega, Lotta heter hon. Hon är verkligen en toppen tjej! EN enastående kollega. Snabb, dyktig, trevlig, effektiv, rak och igen dyktig! Men framförallt, så är hon oerhört trevlig och jag gillar prata med henne! Otrolig fint med tjejer omkring sig, som man hittar ett ömsesidig förtroende för och med.

Jag känner mig väldig tacksam över de nya, fina människor jag träffat i 2010. Båda på EM, på Svensk Handel och genom alla mina ”gamla” vänner. 2010 har varit ett speciellt år för mig! Lärorikt på många sätt, ett båda positivt och tufft år. Men jag har lärt oerhört mycket och utvecklats enlig planen.

KUL tycker jag!

One thought on “Lotta potta!

  1. Sträcker på mig och blir nu betydligt längre än mina redan 180 cm.
    Tack detsamma Diana, uppskattar oxå dig både som kollega och människa. Blir pigg o glad av att prata med dig.
    Hade ingen aning om att du bloogar och det skall bli kul att följa dig framöver men nu möte…..
    Kram på dig

Kommentera

