Underbara nya färger, för ett nytt år!

I Kolding finns en butik, där jobbar min mamma. Det är tur det!!

Ni känner alla till textilierna som jag jobbade med i min första butik, Georg Jensen Damask.

Det är som ett beroende! Jag för står hur ni rökare har det… Sänglinne, 600 grams handdukar, dubbelvävda dukar och kökshanddukar i en fantastisk bomull/linne kvalitet.

Jag har hur mycket som helst därifrån och ändå måste jag ständigt köpa nyheterna, byta färger och förnya mig. Senaste inköpet, eller gåvan som jag fick av mamma, är dessa kökshanddukar. I denna underbara dammiga gammalrosa färg, givetvis har jag hand handdukar på gästtoaletten, i samma färg.

Nytt år och därmed nya färger hos familjen Kämpe!

Kommentera

