Tantblå…

Tantig i mina nyinköpte tant jeans! Nu måste jag säga det igen! ”Hur fasen tänkte jag!”, når jag på Jersey köpte ett par mellanblå Levi’s jeans. Jag ville ju ha’ helt ljusa, till sommaren… till en vit blus och vita ballarinor, som jag tycker så mycket om att gå i om sommaren.

Nåja, i alla fall, så blev det ett par smala mellanblå… pinsam blå… tant blå… ute av matchen blå… mellan blå… jeans! Hur skall jag göra nu? Tvätta dom varje gång jag tvättar något i en tråkig mellanblå färg? Sälja dom på ebay? Eller rent av gå runt och känna mig som TANT DIANA?

I bästa fall, är det kanske någon ung kille, som hjälper mig över gatan och bär mina inköpsposer?!?

One thought on “Tantblå…

  1. Men du, är det verkligen färgen som avgör om det är tantigt eller ej? Är det inte snarare modellen? Jag skulle gärna ta emot hjälp om någon är beredd att bära mina påsar 🙂 Kram!

Kommentera

