Att vara tacksam!

Idag kom jag hem, efter ett möte med Fredrik och hans pappa, som gick över all förväntan. Vilket var båda skönt och, för en mamma, en stor lättnad!

Når jag kom hem, möttes jag av en härlig doft av: ”Idag har Jutlana varit här”. Underbart, att komma hem och veta att städerskan har tagit hand om oss och vårt hem!

Vad tacksam jag är, att vi har Jutlana!

One thought on “Att vara tacksam!

  1. Jag vill också ha en Jutlana. Men lägger pengarna på annat just nu. Allt handlar ju om prioritering. Men att komma hem till doften av Ajax är något väldigt speciellt. Kram!

Kommentera

