Lyckansväg 11 i Fullersta!

Idag är det söndag på Lyckansväg! Jag är helt ensam hemma, har valt inte att lyssna på radio eller musik… Idag skall det vara tyst! Går fortfarande, nu efter lunch, runt i mina nattkläder… Känns bra och jag andas näste helt lugnt!

Jag har pratat med min mycket goda väninna Virve och känner mig ännu en gång lycklig över, att hon finns i mitt liv.

Jag dricker en kopp kusmi te, denna dag en ny sort som jag inte har provat innan. Är lycklig över att min underbara svägerska Louise, köpte en burk ”cool”, till mig för några år sedan. Kusmi –en passion och lyx i min vardag! Och tackar fina Erica, som gav mig en hel låda i julklapp!

Har renset i mina kläder och har nu en hel påse, nästan nya kläder, att skänka till de som inte har råd att köpa fina kläder. Känns bra, att bidrag till någon som inte har samma möjligheter i livet som jag.

Har upptäck att kylen inte är sönder, som jag trodde igår. Och elementet i sovrummet börja bli varmt. Jag som skulle ringa imorgon och beställa ett nytt.

Har pratat med mina två älsklingar, de har det bra hos pappa! Det känner jag mig mycket lycklig över! Och att underbara Monika finns. Hon är så söt och rar mot mina barn. Jag känner en stor tacksamhet mot henne!

Värst vad det är underbart på Lyckansväg 11.

2 thoughts on “Lyckansväg 11 i Fullersta!

  1. Det finns mycket att vara lycklig över. Stort som smått. Ju fler motgångar vi har i våra liv, desto bättre tror jag vi blir på att uppskatta det vi har. Varm kram min vän!

Kommentera

