Hur fasen tänkte jag?!??!!

Då är det bestämt!
Efter ett par snapsar på EM’s julfest och med hjälp av min bordsherre Patrick, som håller i och är lagledare för EM’s närvaro på Lidingöloppet. Verkar jag nu ha’ anmält mig till Lidingöloppet. Som tur bara till 1,5 milen!

Hur fasan tänkte jag??!?

Nåja, nu är det ingen väg tillbaka. Jag är inte den som inte gör det jag sagt och så blir det inte heller i denna fråga! Når jag senare på kvällen, pratade med vår VD om formen och han berättade, att han börjar i februari, med styrketräning för benen och sedan börjar med konditionsträning lite senare på våren… Ble’ jag helt skräckslagen! Måste man planera så långt innan? Jag? Framförhållning?

Oavsett, så är det bestämt och jag får bara se till att fixa det! Nya löparesko köps in i februari (når Anders börjar sin styrketräning) och sen börjar jag väl springa i min underbara skog, så snart snön är borta!

Ses vi i spårat? Och på Lidingö 24. September?

One thought on “Hur fasen tänkte jag?!??!!

Kommentera

