Max’en!

En mycket god vän till mig, som jag är mycket glad att jag får träffa emellan åt! Tyvärr är det lite för långt emellan.

Jag gillar honom, därför han är så rar, fin, söt och sen tror jag han gillar mig. Vi har aldrig pratat om att vi är kompisar, men jag tror nog han vet. Vet att jag gillar honom, vet att han kan ringa tant Diana når han blir tonåring (eller imorgon) och vill prata, vet att jag finns där om mamma och pappa är jobbiga!

Visst är det underbart med kompisar i alla åldrar… Min Max är 9 år! Och jag gillar hans coola stil, hans kepsar och jag vet vad han får i julklapp!

Faktisk är det hans mamma Erica, som är min mycket kära vän… En av de bästa jag har! Livet vore sig inte lik utan unga Mr B, Mrs B och Hr B.

Så kul att ni finns, så tråkigt att jag var tvingat att tacka nej till att fira julafton med er! Jag hoppas jag får chansen en annan gång! Ni skall veta att jag kommer längta efter en jul i Grillan!

Hälsar en tacksam tant Diana!

2 thoughts on “Max’en!

  1. Söta söta söta! Ja, han gillar verkligen dig och det var rörande att han tyckte Diana var en självklarhet på julafton 🙂 Men vi finns här och vi tar det en annan gång. Största kramen vännen! (Och jag har inte gett upp hoppet om att få Sofia som svärdotter – he he)

Kommentera

