Så himla klumpig…

Så klumpig, att jag en dag tappar bort mig själv. Så skulle man kunna säga om undertecknade!

Att jag har ett allvarligt problem med mina nycklar vet ju de flesta, men att jag är lite smådement, kanske är en nyhet…

Hur som helst, så glömde jag idag min klocka, når jag var och fusk solade. Min favorit klocka, som jag tycker så oerhört mycket om och som jag fick i present av mina barn och deras pappa, sista sommaren som vi alla bodde ihop.

Jag blev fylld av ångest når jag upptäckte det och slängde mig i bilen för att köra ner och se om den var kvar. OCH tänk er! Där låg den, bredvid solen, aldrig har den varit så fin, som just då!

Hur glad för man lov att vara? En vanlige lördag eftermiddag! Nu skall jag skärpa mig ordentlig framöver!

One thought on “Så himla klumpig…

  1. oj oj oj – det var meningen att du skulle få behålla klockan. Och det var kanske också meningen att du skulle få dig en ”läxa” 🙂 Jag är glad att du och din klocka är i säkra händer. Kram!

Kommentera

