It’s up to you, New York, New York….

Att vara tillbaka på Manhattan känns helt fantastiskt!

Att vara här med Tina känns otrolig kul o härligt!! Vi vet nu, att vi är varandras perfekta resesällskap och jag är helt säker på att vi kommer göra flera resor hit tillsammans.

Två singelmoms på vift I storstan! Vad som hälst kan hända, känns det som…

Det började med hardcore shopping, massor skratt, kaffe, en kul och allt för sen kväll med lite för många drinkar, skratt igen, shopping igen, lite kaffe och shopping igen. Och där emellan för lite sömn!

Jag inser, att Tina… Till trots för sin höga ålder, slår mig I båda shopping energi och party moral. Börjar jag tappa tempo??

I alla fall vet vi nu, att vi har grymma skratt och fortfarande funkar på dansgolvet…

Vi har haft några underbara dagar, Tina och jag. Jag har njudt av varje sekund, fast det gör hur ont som hälst i fötterna och plånboken. Alla julklappar är nu inköpt, vi har konsumerad oanade mängder kaffe på starbucks och Tina har åkt mot JFK…

Själv har jag ett par dagar kvar med storebror och hans familj, det ser jag fram emot!

2 thoughts on “It’s up to you, New York, New York….

  1. Ejh… havde ikke set, du havde postet noget om vores tur!? *griner* Jeg ligner lidt en Bayonne-skinke på det billede. Men det er jo som det er! (Har jeg lært at sige). Er helt vild med dig… Og jeg gæder mig til atter at out-shoppe dig, trods min ‘høje’ alder… Kys her fra!

Kommentera

