En underbar start på dagen!

Jag har en sådan tur att känna en underbar tjej, Ulrika heter hon. Hon är super duktig, inspirerande och en fantastisk affärskvinna. En sådan toppen tjej, som jag beundrar väldig mycket!

Idag hade hon bjudit Helén och jag på en frukost föreläsning på sitt företag, Blueberry. Helt fantastisk!! Jag slutar aldrig förvånas över, hur mycket hon kan om superfood och allt vad vi skall äta, hur långt maten rest, vilka plantor maten kommer ifrån, vad den innehåller, etc etc.

För ni som inte känner till Blueberry lifestyle, skall ni besöka butiken på Sibyllagatan. Det kommer bli början på Ert nya liv!

TACK Ullis! För att du inspirera mig. För att du tagit mig in i din värld. Och för att det är så trevligt att få umgås med dig. Vi ses till januari… efter all julstress!

http://www.blueberrylifestyle.se

Kommentera

