My iPad and I…

Vet inte helt om jag kan försvara köpet av min nya iPad.

Men efter någon veckas funderingar, Martins peptalk, besöket I Appelstor’en i Soho och en trevlig säljares påstående om, att den kommer förändra mitt liv. Så fanns det bara en rätt sag att göra. Jag visste ju, hur livet var innan och nu efter iPhonen kom in i mitt liv.

Jag är redan jätte förtjust I min nya pryl! Är inte säker på att livet är analunda än… Men det kommer nog skall ni se! Nu skall jag bara lära mig. Saknar dock redan svensk stavkontroll, vilket ni nog lär märka!

One thought on “My iPad and I…

Kommentera

