MOD att bege sig utanför ramerna!

Då blev det äntligen 15. November och mitt uppdrag på Svensk Handel är klart! Jag är jättenöjd! Tycker nog att det gick bra och jag är säker på att dagen idag, är början på något nytt. Vilket känns fantastisk bra! Något som är helt säker är, att detta inte var sista gång jag kommer stå framför en publik!

Flera av åhörarna tyckte, att det hade varit en mycket inspirerande eftermiddag och önskade att de hade samme drive och mod, som vi som föreläste. Vilket givetvis värmer om hjärtat på en oerfaren föredragshållare!!

Kul når man beger sig utanför sina ramar och utmanar sig själv! Det bör vi alla göra mycket oftare… Jag gör det snart igen!

Har du MOD att göra det?

Kommentera

