En härlig start på fredagen….

Idag hände en mycket rolig sak… Jag är inte så bra på att spara mina telefonnummer i telefonen och vet därför inte alltid vem som ringer.

MEN, jag är noga med att alltid ringa upp mina missade samtal och idag ringde jag upp Cina. Hon svara rask och glatt: ”Hej, hur är det?” Jag svarar lika pigg och glatt: ”Tack, det är bra. Vem pratar jag med?” Hon svarar: ”Det är jag, lyssnade du av mitt telemeddelande?”. Jag frågar då: ”Vem?” och hon envisas med: ”Det är jag”… efter lite bollande fram och tillbaka, med samma fråga. Är jag tvingat fråga: ”Vem är jag?”. Svarat jag får är: ”Är du lite morgontrött”. En liten paus! Och då kommer svarat: ”Det är jag, Cina”.

Hahaha!!! Vilken härlig start på fredagen!

Tack Cina, för ett härligt skratt! Jag ser fram emot att jobba med dig i projektet vi håller på med!

OCH nu får jag börja anstränga mig lite mer och spara alla telefon nummer…

Kommentera

