Lugn i själen… även för en tjej med lättare ADHD!

I veckan som var provade jag på yoga igen. Jag har haft en paus på 9 år. Och gravidyogan, som då var otrolig jobbigt och lite tråkigt, var plötslig fantastisk! (OBS, denna gång var det inte gravidyoga). Kul att prova på något ”nytt” och otrolig roligt, når upplevelsen blir riktig bra!

I framtiden kommer jag åka massor till Jönköping och då skall jag passa på att gå på morgonarna, når jag annars hade legat vaken i hotellsängen.

Tack Johan, för att du ”tvang” mig och tack till den underbara instruktör Anna. Vi ses snart igen…

Nu skall jag bara hitta ett ställe härhemma, då jag inte tänker vänta till nästa tvådagars besök i Jönköping.

Kommentera

